Forum Rajd Trzy Pomienie Strona Gwna Rajd Trzy Pomienie
Rozpal ogie wdrownictwa...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Można otworzyć salon fryzjerski po kursie, bez szkoły zaw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajd Trzy Pomienie Strona Gwna -> Rajd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 768
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 19:13, 19 Mar 2014    Temat postu: Można otworzyć salon fryzjerski po kursie, bez szkoły zaw

Ja go stosuje od 3 dni codziennie i nie mam takiego problemu ale każdy reaguje inacznej.. [link widoczny dla zalogowanych] przeroznych salatek (wybieralam mniej weglowodanowe tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam , dziś skończyłam 10 dzień.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dlaczego podajesz przyklad Dody ona akurat jest juz po dwoch powiekszeniach i to wie kazdy.
[link widoczny dla zalogowanych]

a sezon zbliża się dużymi krokami i znów będzie wesoło [link widoczny dla zalogowanych] radze wiec aby ktos zaufany obejrzal wasza skore glowy

5.Bóle, drętwienia i mrowienia mogą promieniować do ramienia, barku i szyi •tak, NIE wierzę [bo widzę] w udany związek pomiędzy osobami wyznającymi tak różne, ODMIENNE wierzenia! Tylko tym razem pojde do innego fryzjera który zrobi mi to porfesjonalnie. To mój drugi dzień rano mały serek i L...nie czuję żadnych skutków ubocznych, tylko piję o niebo więcej wody Ząb po zabiegu przez jakieś cztery dni był tkliwy i bolał przy nagryzaniu, ale to normalny objaw. [link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym zrobic je w grudniu,na poczatek 1 zastrzyk w gorna warge,czy cos wogole bedzie widac po 1?czy bede mogla pokazac sie ludziom na oczy w ten sam dzien czy beda one moze jakos mocno opuchniete,sine czy cos takiego?ggg prosze o odpowiedz U mnie wczoraj przed kąpielą chłopcy stanęli przy kibelku i razem sikali. Wyglada na to ze jestes w ciazy Gratulacje Za kilka dni mój lekarz wziął mnie na cesarkę, poród był ok. Frytka to dziewczyna jakich tysiące. oprocz cebuli wszystkie rady sa sluszne, ja jeszcze dorzuce jedna...........zucie skorki cytrynowej..........powodzenia dzięki wielkie, właśnie tak myśle, że najpierw się zbadam i dopiero bede myslala o cytologii bo jaki w tym sens?
[link widoczny dla zalogowanych]
p.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak bedzie zle to chyba zjem, bo ileż można tabletek zjesc
Chciałabym mieć jakieś fajne, ale też i użyteczne funkcje, mogłabyś mi podać firme i model??
zaczelam 3 tyg temu ..


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajd Trzy Pomienie Strona Gwna -> Rajd Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin